Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 8084 Km
KAWASAKI Z900RS CAFE PERFORMANCE
KAWASAKI Z900RS CAFE PERFORMANCE
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 8629 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2018, 10583 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.495,- p/mnd klik hier
2018, 21024 Km
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 9.949,- p/mnd klik hier
2018, 11974 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS CAFE
KAWASAKI Z900RS CAFE
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 20900 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2019, 36245 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2019, 15712 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2020, 12625 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2020, 4630 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.998,- p/mnd klik hier
2021, 16811 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2021, 2700 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.799,- p/mnd klik hier
2021, 1770 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2021, 5500 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2021, 10033 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2021, 2620 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.600,- p/mnd klik hier
2022, 6506 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.949,- p/mnd klik hier
2022, 9690 Km
KAWASAKI Z900RS SE
KAWASAKI Z900RS SE
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2022, 7400 Km
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2022, 12100 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion