Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2019, 10103 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2019, 8097 Km
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2019, 25868 Km
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2019, 15965 Km
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.150,- p/mnd klik hier
2020, 8852 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.940,- p/mnd klik hier
2020, 18214 Km
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.590,- p/mnd klik hier
2021, 5250 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2022, 9000 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2022, 4500 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.590,- p/mnd klik hier
2022, 8228 Km
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2022, 265 Km
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2022, 2188 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2022, 35 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2023, 2489 Km
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2023, 520 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 6.849,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 6.290,- € 6.849,- p/mnd klik hier
2023, 411 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 6.290,- € 6.849,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z400
KAWASAKI Z400
€ 6.849,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion