Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 8932 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2013, 14212 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 27519 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.890,- p/mnd klik hier
2014, 9984 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 30000 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2014, 9535 Km
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2015, 13800 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2015, 16800 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 13880 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 6.949,- p/mnd klik hier
2016, 26068 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 17848 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 1200 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2019, 10840 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2020, 6143 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 16419 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 6973 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.749,- p/mnd klik hier
2021, 9718 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2021, 1337 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2023, 3019 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 9.149,- p/mnd klik hier
2023, 2761 Km
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion