Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Premium Selection
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2012, 19765 Km
KAWASAKI W 800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W 800 SPECIAL EDITION
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2012, 25493 Km
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 5200 Km
Merkdealer
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 6.795,- p/mnd klik hier
2013, 2500 Km
KAWASAKI W 800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W 800 SPECIAL EDITION
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2013, 18974 Km
KAWASAKI W 800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W 800 SPECIAL EDITION
€ 10.950,- € 11.495,- p/mnd klik hier
2013, 10758 Km
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2014, 9847 Km
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2014, 5400 Km
Merkdealer
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 8.495,- p/mnd klik hier
2014, 3249 Km
Merkdealer
KAWASAKI W 800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W 800 SPECIAL EDITION
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2014, 2933 Km
Merkdealer
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2016, 5514 Km
KAWASAKI W 800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W 800 SPECIAL EDITION
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 9830 Km
KAWASAKI W 800 BLACK EDITION
KAWASAKI W 800 BLACK EDITION
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2016, 10800 Km
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 5334 Km
Merkdealer
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2017, 6550 Km
Merkdealer
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2019, 400 Km
Merkdealer
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 9.440,- p/mnd klik hier
2019, 2938 Km
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2019, 1270 Km
Merkdealer
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2019, 500 Km
Merkdealer
KAWASAKI W 800
KAWASAKI W 800
€ 9.950,- € 10.699,- p/mnd klik hier
2019, 0 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2020 Motoroccasion