Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2022
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 19200 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2012, 19079 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2014, 32000 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.100,- p/mnd klik hier
2014, 16200 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.489,- p/mnd klik hier
2014, 22913 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2014, 8172 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.249,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 14505 Km
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 1847 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.849,- p/mnd klik hier
2017, 14200 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2017, 7306 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2019, 6975 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800 CAFE
KAWASAKI W800 CAFE
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2019, 1400 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2019, 1521 Mls
KAWASAKI W800 CAFE
KAWASAKI W800 CAFE
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2019, 400 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 605 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2020, 1754 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2020, 2300 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2020, 1901 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2020, 1402 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2022 Motoroccasion