Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2014, 19900 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2014, 9778 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.749,- p/mnd klik hier
2015, 19966 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.249,- p/mnd klik hier
2015, 12618 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2016, 32565 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2017, 16099 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.790,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2017, 26469 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2017, 17239 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2018, 24457 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2018, 22465 Km
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2018, 18930 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2018, 20319 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2019, 14358 Km
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 6.149,- p/mnd klik hier
2019, 21531 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2019, 21691 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2019, 14003 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2020, 11074 Km
Wist u dat: In de motortaal "Leading shoe" betekent: Oplopende remschoen. Bij een simplexrem is een van de twee schoenen oplopend (tegen de draairichting van de trommel in) en de ander lossend (met de draairichting van trommel mee). Trommelrem waarbij twee remschoenen door een eigen nok worden bediend. Ook wel afgekort als 2LS. Op die manier worden beide remschoenen tegen de draairich­ting van de trommel ingeduwd. Hierdoor kan harder worden geremd dan bij een *simplex-systeem, dat gebruikt maakt van een oplopende en een lossende schoen. Een two leading shoerem wordt ook wel *duplexrem genoemd. Dergelijke remmen worden nu hoofdzakelijk nog toegepast op cross- een trial- modellen. Algemeen wordt nu gekozen voor schijfremmen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion