Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJ 600
YAMAHA XJ 600
€ 750,- p/mnd klik hier
1990, 63000 Km
YAMAHA XJ 600
YAMAHA XJ 600
€ 850,- p/mnd klik hier
1990, 84800 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 990,- p/mnd klik hier
1993, 65955 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1993, 13701 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 750,- p/mnd klik hier
1994, 84848 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 875,- p/mnd klik hier
1994, 61762 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 975,- p/mnd klik hier
1994, 78639 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 975,- p/mnd klik hier
1994, 52017 Km
YAMAHA XJ 600 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 N / DIVERSION
€ 1.995,- p/mnd klik hier
1994, 65269 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 875,- p/mnd klik hier
1995, 34188 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
1995, 62251 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 995,- p/mnd klik hier
1996, 68355 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1996, 35200 Km
YAMAHA XJ 600 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 N / DIVERSION
€ 1.499,- p/mnd klik hier
1996, 36451 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1997, 46044 Km
YAMAHA XJ 600
YAMAHA XJ 600
€ 1.350,- p/mnd klik hier
1998, 51288 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 1.350,- p/mnd klik hier
1999, 94381 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 1.495,- p/mnd klik hier
1999, 25421 Km
YAMAHA XJ 600 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 N / DIVERSION
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1999, 48000 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1999, 17000 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geÔntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten ItaliŽ. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA

BT 1100 BULLDOG
CYGNUS X
D'ELIGHT
FJ 1100
FJ 1200
FJR 1300 AE
FJR 1300 AS
FJR 1300
FZ 1 N FAZER
FZ 1 S FAZER
FZ 6 N FAZER
FZ 6 S FAZER
FZ 750
FZ 8 FAZER
FZ 8
FZR 1000
FZR 600
FZS 1000 FAZER
FZS 400
FZS 600 FAZER
GRIZZLY 350
GTS 1000
KODIAK
MAJESTY 400
MT 01
MT 03
MT 07
MT 09
MT 10
MT 125 ABS
NIKEN GT
NIKEN
NMAX 125
NMAX 155
PW 50
RD 250
RD 350
SCR 950
SR 400
SR 500
SRX 250
SZR 660 S
TDM 850
TDM 900
TENERE 700
TMAX DX
TMAX SX SPORT EDITION
TMAX SX
TMAX
TR 1
TRACER 700
TRACER 700
TRACER 900
TRICITY
TRX 850
TTR 110 E
VMAX
VP 300 VERSITY
WR 250
WR 450 F
X CITY 250
X MAX 125
X MAX 250
X MAX 300 ABS
X MAX 300 IRON MAX
X MAX 400 IRON MAX ABS
X MAX 400
XENTER 125
XG 250 TRICKER
XJ 6 / DIVERSION
XJ 600 / DIVERSION
XJ 650
XJ 700
XJ 900 / DIVERSION
XJR 1200
XJR 1300 60TH ANNIVERSARY
XJR 1300
XMAX 300 IRON MAX
XS 1100 /ELEVEN
XS 400
XS 500
XS 650
XS 750 C
XS 750 SE
XSR 700 SPORT EDITION ABS
XSR 700 XTRIBUTE
XSR 700
XSR 900 SPORT EDITION ABS
XSR 900
XT 1200 Z/ZE SUPER TENERE
XT 1200 ZE SUPER TENERE RAID EDITION
XT 250
XT 500
XT 550
XT 600
XT 660 Z TENERE
XT 660
XV 1100 VIRAGO
XV 1600 WILD STAR
XV 1700 ROAD STAR
XV 1700 WARRIOR
XV 1900 (A) MIDNIGHT STAR
XV 1900 RAIDER
XV 250 VIRAGO
XV 535 VIRAGO
XV 700 VIRAGO
XV 750 VIRAGO
XV 920
XV 950 / R
XVS 1100 DRAGSTAR
XVS 1300
XVS 650 DRAGSTAR
XVS 950
XVZ 1300
YBR 125
YFM 350
YFM 90 R
YFZ 50
YP 125 MAJESTY
YP 250 BLACK MAX
YP 250 MAJESTY
YP 400 MAJESTY
YZ 125
YZ 250
YZ 450 F
YZ 65
YZF 1000 R THUNDERACE
YZF 250
YZF 600 R THUNDERCAT
YZF 750 R
YZF R 125
YZF R1
YZF R3
YZF R6
ZIJSPAN
© 2000 - 2019 Motoroccasion