Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2000, 57040 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2000, 45400 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2001, 53415 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2002, 43745 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2003, 18361 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2005, 41050 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.295,- p/mnd klik hier
2005, 59366 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.590,- p/mnd klik hier
2006, 21395 Mls
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion