Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1997, 59700 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR FL
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR FL
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1997, 17000 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1997, 16297 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.489,- p/mnd klik hier
1997, 31246 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1998, 21471 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1998, 56167 Km
Merkdealer
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.290,- p/mnd klik hier
1998, 2254 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 3.480,- p/mnd klik hier
1998, 33703 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 4.290,- p/mnd klik hier
1998, 27776 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
1998, 9800 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
1998, 9800 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 5.390,- p/mnd klik hier
1998, 25000 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1999, 54922 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 3.295,- p/mnd klik hier
1999, 29710 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1999, 23500 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1999, 23200 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1999, 13531 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1999, 30380 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.995,- p/mnd klik hier
1999, 25271 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2000, 19210 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA

BT 1100 BULLDOG
CYGNUS X
D'ELIGHT
FJ 1200
FJR 1300 AE
FJR 1300 AS
FJR 1300
FZ 1 N FAZER
FZ 1 S FAZER
FZ 6 N FAZER
FZ 6 S FAZER
FZ 750
FZ 8 FAZER
FZ 8
FZR 1000
FZR 600
FZS 1000 FAZER
FZS 600 FAZER
GRIXXLY 700 EPS SE
GRIZZLY 350
GTS 1000
MAJESTY 400
MT 01
MT 03
MT 07
MT 09
MT 10
MT 125 ABS
NIKEN GT
NIKEN
NMAX 125
NMAX 155
PW 50
RD 250
RD 350
SCR 950
SR 400
SR 500
SRX 250
TDM 850
TDM 900
TENERE 700
TMAX DX
TMAX SX SPORT EDITION
TMAX SX
TMAX
TR 1
TRACER 700
TRACER 700
TRACER 900
TRICITY
TRX 850
TTR 110 E
TY 250
VMAX
VP 300 VERSITY
WR 125
WR 250
WR 450 F
X CITY 250
X MAX 125
X MAX 250
X MAX 300 ABS
X MAX 300 IRON MAX
X MAX 400 IRON MAX ABS
X MAX 400
XENTER 125
XG 250 TRICKER
XJ 6 / DIVERSION
XJ 600 / DIVERSION
XJ 650
XJ 700
XJ 900 / DIVERSION
XJR 1200
XJR 1300 60TH ANNIVERSARY
XJR 1300
XMAX 300 IRON MAX
XS 1100 /ELEVEN
XS 400
XS 650
XS 750 C
XS 750 SE
XSR 700 SPORT EDITION ABS
XSR 700 XTRIBUTE
XSR 700
XSR 900 SPORT EDITION ABS
XSR 900
XT 1200 Z/ZE SUPER TENERE
XT 1200 ZE SUPER TENERE RAID EDITION
XT 250
XT 500
XT 600
XT 660 Z TENERE
XT 660
XV 1100 VIRAGO
XV 1600 WILD STAR
XV 1700 ROAD STAR
XV 1700 WARRIOR
XV 1900 (A) MIDNIGHT STAR
XV 250 VIRAGO
XV 535 VIRAGO
XV 700 VIRAGO
XV 750 VIRAGO
XV 920
XV 950 / R
XVS 1100 DRAGSTAR
XVS 1300
XVS 650 DRAGSTAR
XVS 950
XVZ 1300
YBR 125
YFM 250 R
YFM 350 X
YFM 350
YFM 700 RAPTOR
YFM 90 R
YFZ 50
YP 125 MAJESTY
YP 150 MAJESTY
YP 250 BLACK MAX
YP 250 MAJESTY
YP 400 MAJESTY
YZ 125
YZ 250
YZ 450 F
YZ 65
YZF 1000 R THUNDERACE
YZF 250
YZF 450
YZF 600 R THUNDERCAT
YZF 750 R
YZF R 125
YZF R1
YZF R3
YZF R6
© 2000 - 2019 Motoroccasion