Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1998, 28537 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.500,- p/mnd klik hier
1998, 62178 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
1998, 70000 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.690,- p/mnd klik hier
1999, 42312 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1999, 62000 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2000, 54489 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.190,- € 3.490,- p/mnd klik hier
2000, 32345 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.395,- p/mnd klik hier
2001, 39500 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2002, 31518 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2002, 30246 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2002, 44838 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2002, 45614 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2003, 58500 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 41867 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2003, 19295 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 37823 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.700,- p/mnd klik hier
2004, 45492 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2004, 51942 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2004, 31302 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2004, 25000 Km
Merkdealer
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA
© 2000 - 2019 Motoroccasion