Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
02-04-2024
Gastvrouw/Gastheer

Gastvrouw/Gastheer
Showroom | 16-24 uur | Heteren
Als gastvrouw/gastheer van Big-Rivers Harley-Davidson draag je zorg voor een uitstekend en professioneel welkom voor onze klanten. Je vormt een belangrijke schakel tussen onze  diverse afdelingen en de connectie naar de klant. Jouw werkzaamheden bestaan uit het verwelkomen van onze klanten, het behandelen van inkomend telefoon- en mailverkeer in combinatie met andere administratieve werkzaamheden. 

Wat vragen wij van jou:
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Een gestructureerde en zelfstandige werkhouding;
  • Representatief voorkomen;
  • Klant-/servicegerichtheid;
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Werkdagen zijn in de basis woensdag, vrijdag en zaterdag (afwijking is in onderling overleg eventueel mogelijk).
Wat bieden wij:
  • Direct een vast contract; 
  • Een uitstekend salaris dat past bij jouw kennis en ervaring; 
  • Ontwikkelmogelijkheden door middel van trainingen en bijscholing; 
  • Een afwisselende en uitdagende baan in de wereld van het merk Harley-Davidson; 
  • Een laagdrempelige bedrijfscultuur;
  • Een veilige en professionele werkomgeving; 
  • De gelegenheid om naast jouw werkzaamheden ook mee te genieten van exclusieve Harley-Davidson events; 
  • Een goede werk-privébalans.
Sollicitatieprocedure
Word jij onze nieuwe gastvrouw/gastheer? Stuur dan jouw sollicitatie naar onze HR afdeling via het mailadres hr@big-rivers.nl of neem telefonisch contact op via het telefoonnummer 026 356 0 911.




 

Bron: H-D Big Rivers

Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion