Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
Rood
Vermogen:
118 kW
Teller:
47.563 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Bmw s1000xr
Motor afkomstig van 1e eigenaar
Origineel nederlandse motor
Bouwjaar 2016
Km Stand 47563
Kenteken 96-MG-ZR
Voorzien van veel optie's en Carbon
Akrapovic Uitlaat
  • ABS
  • TC
  • Quickshift
  • Cruisecontrol
  • Handvatverwarming
  • Kofferset
  • Dynamic ESA
  • Valbeugelset
  • Origineel Navigatie
  • Smoke windscherm
  • Dagrijverlichting
  • 2 sleutels
Carbon:
  • Handkappen Carbon
  • Voorspatbord Carbon
  • Achterspatbord / Kettingscherm Carbon
  • Tank Kappen Carbon
Slijtage delen en vloeistoffen in order

Inruil / Financiering mogelijk
Betaling: Contant, Pin, Bank overschrijving 
Gratis tenaamstelling
Gratis 5 dagen all-risk dekking


Contact gegevens:

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion