Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Premium Selection
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.150,- p/mnd klik hier
1993, 33577 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.350,- p/mnd klik hier
1993, 54835 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.445,- p/mnd klik hier
1993, 62348 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.475,- p/mnd klik hier
1993, 31998 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.995,- p/mnd klik hier
1993, 23313 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 999,- p/mnd klik hier
1994, 45300 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 995,- € 1.395,- p/mnd klik hier
1995, 53607 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1995, 36895 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1996, 56181 Km
Merkdealer
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.500,- p/mnd klik hier
1997, 47000 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1997, 13510 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1999, 39796 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.250,- € 1.750,- p/mnd klik hier
1999, 52000 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.989,- p/mnd klik hier
1999, 38960 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.995,- p/mnd klik hier
1999, 65233 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.949,- p/mnd klik hier
2000, 50801 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2020 Motoroccasion