Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI ZR 750 S
KAWASAKI ZR 750 S
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2002, 23436 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2004, 34130 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 34515 Km
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2005, 83931 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.299,- p/mnd klik hier
2005, 43337 Km
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 3.395,- p/mnd klik hier
2005, 27950 Km
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2005, 49706 Km
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 46239 Km
KAWASAKI ZR 750 S
KAWASAKI ZR 750 S
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2005, 20790 Km
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2005, 19000 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2005, 36589 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2005, 30000 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.749,- p/mnd klik hier
2005, 20607 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.890,- p/mnd klik hier
2005, 25500 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2005, 15533 Km
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 2.690,- p/mnd klik hier
2006, 61334 Km
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2006, 34538 Km
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2006, 27500 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2006, 41788 Km
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2006, 17243 Km
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2019 Motoroccasion