Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 9.998,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 11.399,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 11.399,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 11.399,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
YAMAHA XSR 700 XTRIBUTE
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA

660 RAPTOR
BT 1100 BULLDOG
CYGNUS X
D'ELIGHT
FJ 1100
FJ 1200
FJR 1300 AE
FJR 1300 AS
FJR 1300
FZ 1 N FAZER
FZ 1 S FAZER
FZ 6 N FAZER
FZ 6 S FAZER
FZ 750
FZ 8 FAZER
FZ 8
FZR 1000
FZR 400
FZR 600
FZS 1000 FAZER
FZS 400
FZS 600 FAZER S
FZS 600 FAZER
FZX 750
GRIZZLY 350
GTS 1000
MT 01
MT 03
MT 07
MT 09
MT 10
MT 125 ABS
NIKEN GT
NIKEN
NMAX 125
NMAX 155
PW 50
RD 250
RD 350
SCR 950
SR 400
SR 500
SRX 250
SZR 660
TDM 850
TDM 900
TENERE 700
TMAX
TR 1
TRACER 700
TRACER 700
TRACER 900
TRICITY
TRX 850
TTR 110 E
TTR 125
TTR 50
TTR 90
TW 125
VMAX
VP 300 VERSITY
WR 250
WR 400 F
WR 450 F
X CITY 250
X MAX 125
X MAX 250
X MAX 300 ABS
X MAX 300 IRON MAX
X MAX 400 IRON MAX ABS
X MAX 400
XENTER 125
XG 250 TRICKER
XJ 6 / DIVERSION
XJ 600 / DIVERSION
XJ 650
XJ 700
XJ 900 / DIVERSION
XJR 1200
XJR 1300 60TH ANNIVERSARY
XJR 1300
XMAX 300 IRON MAX
XS 1100 /ELEVEN
XS 400
XS 650
XS 750 C
XS 750 SE
XSR 700 SPORT EDITION ABS
XSR 700 XTRIBUTE
XSR 700
XSR 900 SPORT EDITION ABS
XSR 900
XT 1200 Z/ZE SUPER TENERE
XT 1200 ZE SUPER TENERE RAID EDITION
XT 125
XT 600
XT 660 Z TENERE
XT 660
XV 1100 VIRAGO
XV 1600 WILD STAR
XV 1700 ROAD STAR
XV 1700 WARRIOR
XV 1900 (A) MIDNIGHT STAR
XV 1900 RAIDER
XV 250 VIRAGO
XV 535 VIRAGO
XV 700 VIRAGO
XV 750 VIRAGO
XV 920
XV 950 / R
XVS 1100 DRAGSTAR
XVS 1300
XVS 650 DRAGSTAR
XVS 950
XVZ 1200
XVZ 1300
XZ 550
YBR 125
YFM 350 X
YFM 350
YFM 90 R
YFZ 50
YP 125 MAJESTY
YP 250 BLACK MAX
YP 250 MAJESTY
YP 400 MAJESTY
YX 600 RADIAN
YZ 125
YZ 250
YZ 450 F
YZ 65
YZ 85
YZF 1000 R THUNDERACE
YZF 600 R THUNDERCAT
YZF 750 R
YZF R 125
YZF R1
YZF R3
YZF R6
ZIJSPAN
© 2000 - 2019 Motoroccasion