Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 6.750,- p/mnd klik hier
1978, 91119 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 8.950,- p/mnd klik hier
1978, 0 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1979, 47211 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1980, 55000 Km
KAWASAKI LTD 454
KAWASAKI LTD 454
€ 990,- p/mnd klik hier
1985, 21100 Mls
KAWASAKI ZL 900 ELIMINATOR
KAWASAKI ZL 900 ELIMINATOR
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1985, 65226 Km
KAWASAKI ZL 900 ELIMINATOR
KAWASAKI ZL 900 ELIMINATOR
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1985, 30006 Km
KAWASAKI Z 650
KAWASAKI Z 650
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1985, 3600 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI ZL 600 ELIMINATOR
KAWASAKI ZL 600 ELIMINATOR
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1986, 2648 Mls
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI GPZ 750 R
KAWASAKI GPZ 750 R
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1986, 37575 Km
KAWASAKI ZL 600 ELIMINATOR
KAWASAKI ZL 600 ELIMINATOR
€ 1.995,- p/mnd klik hier
1986, 18971 Km
KAWASAKI ZL 1000 ELIMINATOR
KAWASAKI ZL 1000 ELIMINATOR
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1987, 37011 Km
KAWASAKI LTD 450
KAWASAKI LTD 450
€ 1.245,- p/mnd klik hier
1988, 18395 Mls
KAWASAKI VN 750 VULCAN
KAWASAKI VN 750 VULCAN
€ 1.990,- p/mnd klik hier
1988, 37380 Km
KAWASAKI LTD 454
KAWASAKI LTD 454
€ 875,- p/mnd klik hier
1989, 26911 Mls
KAWASAKI GPZ 900 R
KAWASAKI GPZ 900 R
€ 900,- p/mnd klik hier
1989, 84314 Km
KAWASAKI ZL 1000 ELIMINATOR
KAWASAKI ZL 1000 ELIMINATOR
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1989, 31400 Km
KAWASAKI GPZ 600 R
KAWASAKI GPZ 600 R
€ 750,- p/mnd klik hier
1990, 38700 Km
KAWASAKI GPX 600 R
KAWASAKI GPX 600 R
€ 995,- p/mnd klik hier
1990, 20825 Mls
KAWASAKI ZZR 1100
KAWASAKI ZZR 1100
€ 1.100,- p/mnd klik hier
1990, 59249 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geŽxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2018 Motoroccasion