Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 900
KAWASAKI Z 900
€ 7.500,- p/mnd klik hier
1976, 56597 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1979, 56423 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 5.950,- p/mnd klik hier
1979,
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1979, 47211 Km
KAWASAKI KZ 440
KAWASAKI KZ 440
€ 945,- p/mnd klik hier
1980, 38873 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1980, 55000 Km
KAWASAKI VN 700 VULCAN
KAWASAKI VN 700 VULCAN
€ 990,- p/mnd klik hier
1985, 38000 Mls
KAWASAKI GPZ 600 R
KAWASAKI GPZ 600 R
€ 995,- p/mnd klik hier
1985, 45843 Km
KAWASAKI ZL 900 ELIMINATOR
KAWASAKI ZL 900 ELIMINATOR
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1985, 65226 Km
KAWASAKI Z 650
KAWASAKI Z 650
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1985, 3600 Km
Merkdealer
KAWASAKI GPZ 1000 RX
KAWASAKI GPZ 1000 RX
€ 875,- p/mnd klik hier
1986, 54407 Mls
KAWASAKI GPZ 750 R
KAWASAKI GPZ 750 R
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1986, 37575 Km
KAWASAKI VN 750 VULCAN
KAWASAKI VN 750 VULCAN
€ 1.745,- p/mnd klik hier
1987, 29394 Mls
KAWASAKI ZX 10
KAWASAKI ZX 10
€ 750,- p/mnd klik hier
1988, 49000 Km
KAWASAKI VN 750 VULCAN
KAWASAKI VN 750 VULCAN
€ 1.745,- p/mnd klik hier
1988, 36589 Mls
KAWASAKI VN 1500 MEAN STREAK
KAWASAKI VN 1500 MEAN STREAK
€ 1.790,- p/mnd klik hier
1988, 38829 Km
KAWASAKI VN 750 VULCAN
KAWASAKI VN 750 VULCAN
€ 1.990,- p/mnd klik hier
1988, 37380 Km
KAWASAKI GT 550
KAWASAKI GT 550
€ 975,- p/mnd klik hier
1989, 16817 Km
KAWASAKI GPX 600 R
KAWASAKI GPX 600 R
€ 990,- p/mnd klik hier
1989, 21384 Mls
KAWASAKI GT 550
KAWASAKI GT 550
€ 1.850,- p/mnd klik hier
1989, 51463 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geļntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italiė. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2017 Motoroccasion