Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 3.889,- p/mnd klik hier
2007, 39567 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2007, 27400 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2007, 18900 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI KLE 650 VERSYS TRAVELLER ABS
KAWASAKI KLE 650 VERSYS TRAVELLER ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2007, 32167 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2007, 23758 Km
KAWASAKI KLE 650 VERSYS
KAWASAKI KLE 650 VERSYS
2007, 25900 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2008, 68100 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 4.449,- p/mnd klik hier
2008, 29375 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 32000 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 3.950,- € 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 35775 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2008, 28986 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2008, 15621 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 3.980,- p/mnd klik hier
2009, 57221 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 ABS TOURER
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2010, 34000 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 5.440,- p/mnd klik hier
2010, 6100 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2010, 26266 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2010, 27420 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2011, 16000 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 5.940,- p/mnd klik hier
2011, 13600 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2012, 18924 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2018 Motoroccasion