Nieuwsbrief:

Pers en nieuws overzicht

Nieuwsbericht
11-10-2018
Aprilia nieuws voor 2019



Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2019
Eén van de absolute highlights van de Aprilia Tuono V4 1100 Factory MY19 is de nieuwe, door Öhlins in samenwerking met Aprilia ontwikkelde Smart EC 2.0 semi-actieve demping. Via twee algemene settings – semi-actief en handmatig – en drie specifieke rijstanden – Track, Sport en Road – is de demping voor en achter inclusief de stuurdemper via knoppen op het stuur nu geheel naar persoonlijke voorkeur instelbaar. Eveneens nieuw voor de 175 pk sterke Aprilia Tuono V4 1100 Factory MY19 is de zwart-rode Superpole-kleurstelling.





Aprilia Shiver 900 MY19
Ook de Aprilia Shiver 900 is er voor modeljaar 2019 in twee nieuwe kleurschema’s: Challenging Red en Innovation Dark. Daarnaast heeft Aprilia de smeuïge 900cc V-twin technisch verder verfijnd en geoptimaliseerd, net als het uitlaatsysteem van de Shiver 900. Dankzij de integratie van een smartphone via het Aprilia Multimedia Platform en de bijbehorende app wordt routenavigatie-informatie nu via het TFT-scherm van de Shiver 900 weergegeven.





Aprilia RSV4 RR
De 201 pk en 115 Nm sterke V4 van de Aprilia RSV4 RR is inwendig eveneens verder verbeterd en verfijnd, wat heeft geresulteerd in minder wrijving en een geoptimaliseerde timing. Ook is het remsysteem verder aangescherpt met nieuwe, 5 mm dikke stalen remschijven (330 mm). Voortaan is er voor de RSV4 RR keuze uit twee nieuwe kleurschema’s (Rivazza grijs en Arrabbiata zwart) in combinatie met rode velgen. Het topmodel, de RSV4 RF, is er nu in de nieuwe zwart-rode trim ‘Superpole’.

Je droomAPRILIA vind je op www.motoroccasion.nl
#aprilia #rsv #motoroccasion #motoren

Bron: Motoroccasion.nl

Wist u dat: In de motortaal "Universal Japanese Motorcycle" betekent: Universele Japanse motorfiets, een predikaat dat door de motorpers werd toegekend aan een steeds universeler wordend type Japanse motorfiets. In de jaren zeventig en begin jaren tachtig leken de typen van de verschillende Japanse motorfietsfabrikanten nogal op elkaar. Luchtgekoelde, staande multicilinder motorfietsen waarbij vooral de staande viercilinder populair was bij de ontwerpers van verschillende Japanse fabrieken. Inmiddels is de diversiteit in Japanse motorconcepten enorm groot geworden: v-4, v-2, zescilinder boxer, vier cilinders in lijn. De typering Universal Japanese Motorcycle is niet meer van toepassing op de huidige Japanse motorfietsen.
© 2000 - 2018 Motoroccasion