Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 1.675,- p/mnd klik hier
2004, 151005 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2004, 85178 Km
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2004, 93600 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2004, 56200 Km
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2004, 47762 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2004, 55000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 23510 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 39000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 42355 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 46745 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2004, 32600 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2004, 38377 Km
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2004, 41254 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2004, 18376 Km
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.789,- p/mnd klik hier
2005, 27688 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2005, 57950 Km
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.890,- p/mnd klik hier
2005, 41805 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2005, 10000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2005, 22000 Km
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.695,- p/mnd klik hier
2006, 98000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2017 Motoroccasion