Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Premium Selection
MotorBeurs Utrecht
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI M 1500 INTRUDER
SUZUKI M 1500 INTRUDER
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2009, 17700 Km
SUZUKI INTRUDER M 1500
SUZUKI INTRUDER M 1500
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2009, 16000 Mls
SUZUKI M 1500 INTRUDER
SUZUKI M 1500 INTRUDER
€ 8.449,- p/mnd klik hier
2009, 19930 Km
SUZUKI INTRUDER M 1500
SUZUKI INTRUDER M 1500
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2012, 11500 Km
SUZUKI INTRUDER M 1500
SUZUKI INTRUDER M 1500
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2013, 19900 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2020 Motoroccasion