Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.150,- p/mnd klik hier
1999, 59033 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.249,- p/mnd klik hier
1999, 44544 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1999, 64248 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.290,- p/mnd klik hier
1999, 59465 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1999, 46124 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.395,- p/mnd klik hier
1999, 44350 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1999, 37959 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2000, 40000 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2000, 29358 Mls
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2000, 33029 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.690,- p/mnd klik hier
2000, 32231 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2001, 51942 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2001, 39000 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
2001, 85000 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2002, 42300 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2002, 23358 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 44108 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2003, 26500 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2003, 49636 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2003, 35804 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork Ún achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA

BT 1100 BULLDOG
CYGNUS X
D'ELIGHT
FJ 1100
FJ 1200
FJR 1300 AE
FJR 1300 AS
FJR 1300
FZ 1 N FAZER
FZ 1 S FAZER
FZ 6 N FAZER
FZ 6 S FAZER
FZ 750
FZ 8 FAZER
FZ 8
FZR 1000
FZR 600
FZS 1000 FAZER
FZS 400
FZS 600 FAZER
GRIZZLY 350
GTS 1000
KODIAK
MAJESTY 400
MT 01
MT 03
MT 07
MT 09
MT 10
MT 125 ABS
NIKEN GT
NIKEN
NMAX 125
NMAX 155
PW 50
RD 250
RD 350
SCR 950
SR 400
SR 500
SRX 250
SZR 660 S
TDM 850
TDM 900
TENERE 700
TMAX DX
TMAX SX SPORT EDITION
TMAX SX
TMAX
TR 1
TRACER 700
TRACER 700
TRACER 900
TRICITY
TRX 850
TTR 110 E
VMAX
VP 300 VERSITY
WR 250
WR 450 F
X CITY 250
X MAX 125
X MAX 250
X MAX 300 ABS
X MAX 300 IRON MAX
X MAX 400 IRON MAX ABS
X MAX 400
XENTER 125
XG 250 TRICKER
XJ 6 / DIVERSION
XJ 600 / DIVERSION
XJ 650
XJ 700
XJ 900 / DIVERSION
XJR 1200
XJR 1300 60TH ANNIVERSARY
XJR 1300
XMAX 300 IRON MAX
XS 1100 /ELEVEN
XS 400
XS 500
XS 650
XS 750 C
XS 750 SE
XSR 700 SPORT EDITION ABS
XSR 700 XTRIBUTE
XSR 700
XSR 900 SPORT EDITION ABS
XSR 900
XT 1200 Z/ZE SUPER TENERE
XT 1200 ZE SUPER TENERE RAID EDITION
XT 250
XT 500
XT 550
XT 600
XT 660 Z TENERE
XT 660
XV 1100 VIRAGO
XV 1600 WILD STAR
XV 1700 ROAD STAR
XV 1700 WARRIOR
XV 1900 (A) MIDNIGHT STAR
XV 1900 RAIDER
XV 250 VIRAGO
XV 535 VIRAGO
XV 700 VIRAGO
XV 750 VIRAGO
XV 920
XV 950 / R
XVS 1100 DRAGSTAR
XVS 1300
XVS 650 DRAGSTAR
XVS 950
XVZ 1300
YBR 125
YFM 350
YFM 90 R
YFZ 50
YP 125 MAJESTY
YP 250 BLACK MAX
YP 250 MAJESTY
YP 400 MAJESTY
YZ 125
YZ 250
YZ 450 F
YZ 65
YZF 1000 R THUNDERACE
YZF 250
YZF 600 R THUNDERCAT
YZF 750 R
YZF R 125
YZF R1
YZF R3
YZF R6
ZIJSPAN
© 2000 - 2019 Motoroccasion