Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 995,- p/mnd klik hier
2000, 97000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2000, 58200 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 1.450,- p/mnd klik hier
2003, 28382 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 1.350,- p/mnd klik hier
2006, 65317 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2008, 30109 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2008, 30721 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2009, 55000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2009, 27955 Mls
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.190,- p/mnd klik hier
2009, 29000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2010, 23384 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.800,- p/mnd klik hier
2010, 22317 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2012, 34368 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2015, 22225 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.849,- € 4.249,- p/mnd klik hier
2017, 41096 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 35420 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 5.549,- p/mnd klik hier
2019, 19317 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 6.390,- p/mnd klik hier
2022, 11342 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 6.400,- p/mnd klik hier
2022, 8176 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2023, 20700 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2023, 16031 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2025 Motoroccasion