Home
Contact
Disclaimer
Sitemap
Login
Nieuwsbrief:
Aanmelden
Motorplein
Motoren zoeken
Motor gegevens
Alle motoren
Aanbiedingen
Favorieten
ZOEK:
Motor zoeken
Eenvoudig zoeken
Geavanceerd zoeken
MODELLEN 2025
Occasions
Nieuw
Merk:
Type:
Categorie:
Categorieën
All Off Road
Cross
Custom Cruiser
Enduro
Minibike
Motorscooter
Naked
Overig
Quad
Retro
Sport
Super Sport
Supermotard
Toer
Trial
Trike
Zijspan
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
▼
Minder opties
▲
Motorinhoud:
-
Vermogen:
-
Geschikt voor:
Electrisch
BTW Verrekenbaar
Afstand:
Alle
10 km
25 km
50 km
75 km
100 km
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Top Motoren Selectie
MODELLEN 2025
Advertentie
Like ons op facebook
Motoroccasion
Zoeken
Sorteer op:
Merk + Type ↗
Merk + Type ↘
Bouwjaar ↗
Bouwjaar ↘
Prijs ↗
Prijs ↘
Uw zoekactie heeft geen resultaten opgeleverd.
Wist u dat:
In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI
ADDRESS
AN 200 BURGMAN
AN 400 BURGMAN
AN 650 BURGMAN
B KING
DR 400
DR-Z 4 SM
DR-Z 4 S
GLADIUS
GS 1000
GS 450
GS 500
GS 750
GS 850
GSF 1200 BANDIT
GSF 1250 BANDIT
GSF 600 BANDIT
GSF 650 BANDIT
GSR 600
GSR 750
GSX 1200
GSX 1250
GSX 1400
GSX 250
GSX 600
GSX 650
GSX 750
GSX-8R
GSX-8S
GSX-8TT
GSX-8T
GSX-R 1000
GSX-R 1100
GSX-R 1300 HAYABUSA
GSX-R 600
GSX-R 750
GSX-S 1000 GT TOURING
GSX-S 1000 GX
GSX-S 1000 KATANA
GSX-S 1000
GSX-S 750
GSX-S 950
GT 250
GT 750
GW 250
GZ 250 MARAUDER
INAZUMA 250
INTRUDER C 1500
INTRUDER C 1800 R
INTRUDER C 800
INTRUDER M 1500
INTRUDER M 1800 R
INTRUDER M 800
KINGQUAD 400
LS 650 SAVAGE
RF 600 R
RF 900 R
RGV 250
RM 125
RM 500
SV 1000
SV 650 X
SV 650
TL 1000 R
TL 1000 S
UH 200
UX 150
V-STROM 1050
V-STROM 250 A
V-STROM 800
V-STROM DL 1000
V-STROM DL 650
VL 1500 INTRUDER
VL 800 VOLUSIA
VS 1400 INTRUDER
VS 400 INTRUDER
VS 600 INTRUDER
VS 700 INTRUDER
VS 750 INTRUDER
VS 800 INTRUDER
VZ 1600 MARAUDER
VZ 800 MARAUDER
XF 650 FREEWIND
Contact
Sitemap
Disclaimer
© 2000 - 2025 Motoroccasion