Home
Contact
Disclaimer
Sitemap
Login
Nieuwsbrief:
Aanmelden
Motorplein
Motoren zoeken
Motor gegevens
Alle motoren
Aanbiedingen
Favorieten
ZOEK:
Motor zoeken
Eenvoudig zoeken
Geavanceerd zoeken
MODELLEN 2025
Occasions
Nieuw
Merk:
Type:
Categorie:
Categorieën
All Off Road
Cross
Custom Cruiser
Enduro
Minibike
Motorscooter
Naked
Overig
Quad
Retro
Sport
Super Sport
Supermotard
Toer
Trial
Trike
Zijspan
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
▼
Minder opties
▲
Motorinhoud:
-
Vermogen:
-
Geschikt voor:
Electrisch
BTW Verrekenbaar
Afstand:
Alle
10 km
25 km
50 km
75 km
100 km
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Top Motoren Selectie
MODELLEN 2025
Advertentie
Like ons op facebook
Motoroccasion
Zoeken
Sorteer op:
Merk + Type ↗
Merk + Type ↘
Bouwjaar ↗
Bouwjaar ↘
Prijs ↗
Prijs ↘
Uw zoekactie heeft geen resultaten opgeleverd.
Wist u dat:
In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI
ADDRESS
AN 200 BURGMAN
AN 400 BURGMAN
AN 650 BURGMAN
B KING
DR 400
DR-Z 4 SM
DR-Z 4 S
GLADIUS
GS 1000
GS 450
GS 500
GS 750
GS 850
GSF 1200 BANDIT
GSF 1250 BANDIT
GSF 600 BANDIT
GSF 650 BANDIT
GSR 600
GSR 750
GSX 1200
GSX 1250
GSX 1400
GSX 250
GSX 600
GSX 650
GSX 750
GSX-8R
GSX-8S
GSX-8TT
GSX-8T
GSX-R 1000
GSX-R 1100
GSX-R 1300 HAYABUSA
GSX-R 600
GSX-R 750
GSX-S 1000 GT TOURING
GSX-S 1000 GX
GSX-S 1000 KATANA
GSX-S 1000
GSX-S 750
GSX-S 950
GT 250
GT 750
GW 250
GZ 250 MARAUDER
INAZUMA 250
INTRUDER C 1500
INTRUDER C 1800 R
INTRUDER C 800
INTRUDER M 1500
INTRUDER M 1800 R
INTRUDER M 800
KINGQUAD 400
LS 650 SAVAGE
RF 600 R
RF 900 R
RGV 250
RM 125
RM 500
SV 1000
SV 650 X
SV 650
TL 1000 R
TL 1000 S
UH 200
UX 150
V-STROM 1050
V-STROM 250 A
V-STROM 800
V-STROM DL 1000
V-STROM DL 650
VL 1500 INTRUDER
VL 800 VOLUSIA
VS 1400 INTRUDER
VS 400 INTRUDER
VS 600 INTRUDER
VS 700 INTRUDER
VS 750 INTRUDER
VS 800 INTRUDER
VZ 1600 MARAUDER
VZ 800 MARAUDER
XF 650 FREEWIND
Contact
Sitemap
Disclaimer
© 2000 - 2025 Motoroccasion