Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8S - 2024

€ 9.250,- € 9.999,-
Garantie: Ja
110 Km
Blauw
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Laatste beschikbaar! 

Gloednieuwe 776 cc DOHC paralleltwin met Bi-directional Quickshifter
Standaard uitgerust met 5 inch TFT display
Rijklaar slechts 202 kilogram dankzij lichtgewicht componenten
Instelbare Traction Control met drie rijmodi
Ook geschikt in te maken tot A2 variant
Fabriek garantie tot oktober 2030!
MotoGP replica stickerset

Suzuki onthult de gloednieuwe GSX 8S: een middelzware performance naked die nieuwe maatstaven zet in zijn segment met een gewaagde styling en een ongekend rijke standaarduitrusting. De GSX 8S combineert maximaal rijplezier met een compleet nieuw ontwikkelde 776 cc paralleltwin. 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!

Opties en Accessoires:


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion