Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 499,- p/mnd klik hier
2007, 94470 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 1.900,- p/mnd klik hier
2007, 78400 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 47791 Km
SUZUKI BANDIT 1250 SA
SUZUKI BANDIT 1250 SA
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2007, 47112 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.300,- p/mnd klik hier
2007, 44511 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2007, 57540 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.199,- € 4.550,- p/mnd klik hier
2007, 23979 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.250,- € 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 36352 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 78737 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2008, 73392 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 2.695,- p/mnd klik hier
2009, 103293 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.475,- p/mnd klik hier
2009, 22905 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2009, 36920 Km
SUZUKI BANDIT 1250 SA
SUZUKI BANDIT 1250 SA
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 5083 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 44000 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2010, 68664 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 31475 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2016, 37549 Km
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion