Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Premium Selection
MODELLEN 2020
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2011, 33721 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2011, 29827 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2011, 33000 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.575,- p/mnd klik hier
2011, 17765 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2011, 22215 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2012, 15918 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2012, 22967 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2012, 22111 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2012, 19500 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2012, 14163 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2013, 48967 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2013, 27167 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2013, 11894 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2013, 22000 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2014, 30011 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2014, 19104 Km
SUZUKI GSR 750 AZ
SUZUKI GSR 750 AZ
€ 6.890,- p/mnd klik hier
2014, 20591 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2014, 14161 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.949,- p/mnd klik hier
2014, 20900 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.949,- p/mnd klik hier
2014, 20900 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork Ún achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2020 Motoroccasion