Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX 1100 F
SUZUKI GSX 1100 F
€ 600,- p/mnd klik hier
1988, 45000 Km
SUZUKI GSX 1100 F
SUZUKI GSX 1100 F
€ 1.290,- p/mnd klik hier
1991, 46000 Km
SUZUKI GSX 1100 F
SUZUKI GSX 1100 F
€ 990,- p/mnd klik hier
1992, 82500 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 1100 G
SUZUKI GSX 1100 G
€ 1.890,- p/mnd klik hier
1992, 68719 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 1100
SUZUKI GSX 1100
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1994, 76688 Km
SUZUKI GSX 1100 F
SUZUKI GSX 1100 F
€ 2.495,- p/mnd klik hier
1996, 89371 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2019 Motoroccasion