Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2008, 87000 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2008, 49000 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.290,- p/mnd klik hier
2008, 26389 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.489,- p/mnd klik hier
2008, 45250 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.150,- € 3.650,- p/mnd klik hier
2008, 51523 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2008, 48501 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 24563 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2008, 10772 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2009, 30547 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2009, 3100 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2009, 31054 Km
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2009, 31500 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 4.150,- p/mnd klik hier
2009, 21323 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2009, 22683 Km
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2010, 73400 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2010, 20345 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 2.996,- p/mnd klik hier
2011, 53689 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2011, 44784 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2011, 53500 Km
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2011, 20168 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2019 Motoroccasion