Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2008, 54371 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.795,- p/mnd klik hier
2008, 47784 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2008, 20747 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
2008, 19500 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2009, 34500 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2009, 39827 Km
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2009, 31398 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2011, 5900 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2015, 40715 Km
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion