Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2008, 49000 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.489,- p/mnd klik hier
2008, 45250 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2008, 51523 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2008, 48501 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 23800 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 24563 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2008, 13900 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2008, 10772 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2009, 21500 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2009, 22683 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2010, 55989 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 2.996,- p/mnd klik hier
2011, 53689 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2011, 53500 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2011, 7208 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2011, 14500 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2012, 46659 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2012, 30048 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 3122 Km
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2015, 13366 Km
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 5.489,- p/mnd klik hier
2015, 9424 Km
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2019 Motoroccasion