Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX 750
SUZUKI GSX 750
€ 1.995,- p/mnd klik hier
1981, 35000 Km
SUZUKI GSX 750 S KATANA
SUZUKI GSX 750 S KATANA
€ 99.998,- p/mnd klik hier
1982, 26927 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 999,- p/mnd klik hier
1989, 43027 Km
SUZUKI GSX 750 F KATANA
SUZUKI GSX 750 F KATANA
€ 1.249,- p/mnd klik hier
1994, 16800 Mls
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 750,- p/mnd klik hier
1996, 39480 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 1.749,- p/mnd klik hier
1996, 35370 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 2.490,- p/mnd klik hier
1998, 22865 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 750
SUZUKI GSX 750
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1998, 50000 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 1.275,- p/mnd klik hier
1999, 53852 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 1.495,- p/mnd klik hier
1999, 33155 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 1.999,- p/mnd klik hier
1999, 27500 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 2.249,- p/mnd klik hier
2001, 33820 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 1.500,- p/mnd klik hier
2002, 29000 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 2.150,- p/mnd klik hier
2003, 46000 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 2.150,- p/mnd klik hier
2003, 22400 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 2.150,- p/mnd klik hier
2003, 46000 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2003, 39200 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 750 EF
SUZUKI GSX 750 EF
€ 2.295,- p/mnd klik hier
2003, 16156 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2003, 85700 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 750 EF
SUZUKI GSX 750 EF
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2004, 50500 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2019 Motoroccasion