Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI C 1800 LC INTRUDER
SUZUKI C 1800 LC INTRUDER
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2008, 28995 Mls
Merkdealer
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2009, 30442 Km
SUZUKI C 1800 LC INTRUDER
SUZUKI C 1800 LC INTRUDER
€ 99.999,- p/mnd klik hier
2009, 18837 Km
SUZUKI C 1800 LC INTRUDER
SUZUKI C 1800 LC INTRUDER
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2010, 37702 Km
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2010, 41367 Km
SUZUKI C 1800 LC INTRUDER
SUZUKI C 1800 LC INTRUDER
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2011, 99399 Km
Merkdealer
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2014, 42482 Km
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion