Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
MOTORBEURS UTRECHT
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 2.749,- p/mnd klik hier
2003, 64464 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 3.290,- p/mnd klik hier
2003, 21935 Km
Merkdealer
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2003, 39728 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 46065 Km
SUZUKI SV 1000
SUZUKI SV 1000
€ 2.475,- p/mnd klik hier
2004, 39523 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2004, 52805 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 21954 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2005, 24028 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2005, 60470 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2005, 45400 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2005, 27000 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 2.440,- p/mnd klik hier
2006, 74369 Km
SUZUKI SV 1000
SUZUKI SV 1000
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2006, 25000 Km
Merkdealer
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2006, 43642 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2019 Motoroccasion