Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2004, 111298 Km
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2004, 13031 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2004, 38000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2004, 46029 Km
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2004, 27731 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 28559 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 39358 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.949,- p/mnd klik hier
2004, 36185 Km
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2004, 47555 Km
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 2.875,- p/mnd klik hier
2005, 47000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, 58896 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, 58896 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2005, 74000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 63421 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.595,- p/mnd klik hier
2005, 35523 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.595,- p/mnd klik hier
2005, 30677 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2005, 29000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2005, 23000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2005, 40980 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2006, 29156 Km
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiŽntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2019 Motoroccasion