Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.999,- p/mnd klik hier
1987, 35054 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.999,- p/mnd klik hier
1987, 35054 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.745,- p/mnd klik hier
1988, 22207 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.490,- p/mnd klik hier
1990, 11486 Mls
Merkdealer
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.749,- p/mnd klik hier
1991, 15685 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1992, 44095 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1992, 24984 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.890,- p/mnd klik hier
1992, 18700 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.899,- p/mnd klik hier
1992, 32411 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 21.950,- p/mnd klik hier
1992, 10000 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1993, 22621 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1993, 33250 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.490,- p/mnd klik hier
1994, 22450 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1994, 42673 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1995, 37412 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1995, 57416 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.495,- p/mnd klik hier
1996, 54000 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1996, 32007 Km
Merkdealer
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.500,- p/mnd klik hier
1997, 39252 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 4.490,- p/mnd klik hier
1997, 3825 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2019 Motoroccasion