Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Premium Selection
MODELLEN 2020
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI VS 800 INTRUDER
SUZUKI VS 800 INTRUDER
€ 4.790,- p/mnd klik hier
1992, 0 Km
SUZUKI VS 800 INTRUDER
SUZUKI VS 800 INTRUDER
€ 2.190,- p/mnd klik hier
1993, 24773 Mls
SUZUKI VS 800 INTRUDER
SUZUKI VS 800 INTRUDER
€ 2.490,- p/mnd klik hier
1993, 38160 Km
SUZUKI VS 800 INTRUDER
SUZUKI VS 800 INTRUDER
€ 2.900,- p/mnd klik hier
1993, 11301 Mls
SUZUKI VS 800 INTRUDER
SUZUKI VS 800 INTRUDER
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2003, 15000 Km
SUZUKI VS 800 INTRUDER
SUZUKI VS 800 INTRUDER
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2006, 22500 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beŽindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2020 Motoroccasion