Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI T 20
SUZUKI T 20
€ 3.590,- p/mnd klik hier
1966, 16544 Km
SUZUKI GT 380
SUZUKI GT 380
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1975, 74377 Km
SUZUKI GT 750
SUZUKI GT 750
€ 4.680,- p/mnd klik hier
1976, 49956 Km
SUZUKI GS 1000
SUZUKI GS 1000
€ 9.595,- p/mnd klik hier
1978, 1255 Km
SUZUKI GS 750
SUZUKI GS 750
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1979, 0 Km Nieuw
SUZUKI GS 550
SUZUKI GS 550
€ 175,- p/mnd klik hier
1980, 26143 Mls
SUZUKI DR 400
SUZUKI DR 400
€ 1.500,- p/mnd klik hier
1980, 24009 Km
SUZUKI GSX 1100
SUZUKI GSX 1100
€ 2.495,- p/mnd klik hier
1980, 49500 Km
SUZUKI GSX 750
SUZUKI GSX 750
€ 1.995,- p/mnd klik hier
1981, 35000 Km
SUZUKI GS 850 G
SUZUKI GS 850 G
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1983, 83000 Km
SUZUKI DR 250
SUZUKI DR 250
€ 999,- p/mnd klik hier
1984, 30000 Km
SUZUKI GS 550 L
SUZUKI GS 550 L
€ 1.300,- p/mnd klik hier
1985, 18547 Mls
SUZUKI VS 700 INTRUDER
SUZUKI VS 700 INTRUDER
€ 1.600,- p/mnd klik hier
1986, 12855 Mls
SUZUKI VS 700 INTRUDER
SUZUKI VS 700 INTRUDER
€ 2.249,- p/mnd klik hier
1986, 44009 Mls
SUZUKI GSX 550 EF
SUZUKI GSX 550 EF
€ 795,- p/mnd klik hier
1987, 62084 Km
SUZUKI LS 650 SAVAGE
SUZUKI LS 650 SAVAGE
€ 1.550,- p/mnd klik hier
1987, 16334 Km
SUZUKI VS 750 INTRUDER
SUZUKI VS 750 INTRUDER
€ 2.400,- p/mnd klik hier
1987, 25543 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1987, 44004 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1987, 35235 Mls
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 4.650,- p/mnd klik hier
1987, 42846 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2018 Motoroccasion