Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2002, 95000 Km
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2002, 49381 Km
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2002, 65000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 39831 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2003, 27590 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2003, 53525 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 35867 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.990,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2004, 42895 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2004, 39249 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2005, 41124 Km
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2005, 63000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2005, 55700 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2005, 49000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2005, 25433 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2005, 29000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 5.449,- p/mnd klik hier
2005, 31922 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.790,- € 5.490,- p/mnd klik hier
2005, 51392 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2006, 38922 Km
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2006, 45000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 5.150,- p/mnd klik hier
2006, 25000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2019 Motoroccasion