Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2002, 41904 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2002, 36157 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2002, 17407 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2003, 40368 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 75275 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.140,- p/mnd klik hier
2003, 43068 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2003, 27590 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.690,- € 4.290,- p/mnd klik hier
2003, 40607 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2003, 53525 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2004, 78000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2004, 49759 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.400,- p/mnd klik hier
2005, 49490 Km
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2005, 49000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2005, 46594 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT BLACK RHINO
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT BLACK RHINO
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2005, 33000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2006, 42139 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2006, 34184 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2006, 40275 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2006, 25000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2007, 29495 Mls
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in ItaliŽ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2019 Motoroccasion