Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2002, 65000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2003, 27590 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.690,- € 4.290,- p/mnd klik hier
2003, 40607 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2003, 53525 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2004, 49759 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2005, 66368 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2005, 41124 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.400,- p/mnd klik hier
2005, 49490 Km
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2005, 49000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2005, 47323 Mls
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2005, 46594 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.790,- € 5.490,- p/mnd klik hier
2005, 51392 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2006, 38922 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2006, 34184 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2006, 40275 Km
SUZUKI V-STROM 1000 GT
SUZUKI V-STROM 1000 GT
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2006, 44365 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2006, 25000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.980,- p/mnd klik hier
2007, 54110 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2007, 37030 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 30000 Km
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2019 Motoroccasion