Het onderhoudsconcept van BMW.
BMW maakte al in 1982 een einde aan de starre onderhoudsintervallen en introduceerde het op de daadwerkelijke en individuele behoefte afgestemde onderhoud.
Tegenwoordig wordt de toestand van slijtagedelen en bedrijfsvloeistoffen naar gelang het model via sensoren en algoritmen en/of met behulp van parameters als afgelegd aantal kilometers of de persoonlijke rijstijl bepaald. Bij het starten van de motorfiets wordt u over de actuele onderhoudstoestand en het eerstvolgende onderhoud geïnformeerd - bijtijds.
Het voordeel daarvan is dat er alleen onderhoud wordt uitgevoerd als dat nodig is. Met de in Duitsland al operationele BMW TeleService kan de service behoefte zelfs al van te voren automatisch aan ons worden gemeld.
Diagnose van uw BMW.
De in de motorfiets geïntegreerde On Board Diagnose herkent eventuele storingen in elektrische en elektronische systemen in een vroeg stadium en slaat deze op in haar geheugen. Na diagnose levert dit computerondersteunde systeem snelle en exacte analyses van storingen. Bovendien staan wij in directe verbinding met de gespecialiseerde vakafdelingen van BMW. Daarmee is altijd een service kwaliteit van niveau gewaarborgd. Innovatief, snel en betrouwbaar.
Een stukje historie: VICTORY in 1998 - Victory Motorcycles is opgericht in 1998 door een kleine groep van bevlogen ingenieurs, ontwerpers en monteurs uit Medina, Minnesota. De volledige productie van de eerste motorfiets, de V92C, begon in Spirit Lake, Iowa in de late zomer van 1998. Victory motoren hebben vijftraps transmissie, enkele bovenliggende nokkenassen, hydraulische lifters, en brandstof injectie. Deze is te zien op de Intermot in München en trekt veel bewonderaars, gadegeslagen door Motoroccasion medewerkers die kort erbij in de buurt een stand bemensen.