Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
1997, 60158 Km
SUZUKI BANDIT 1200 S
SUZUKI BANDIT 1200 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1998, 30000 Km
Merkdealer
SUZUKI BANDIT 1200 S
SUZUKI BANDIT 1200 S
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1999, 64528 Km
SUZUKI GSF 1200 BANDIT
SUZUKI GSF 1200 BANDIT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1999, 50000 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 1.975,- p/mnd klik hier
2000, 51178 Km
SUZUKI GSF 1200 BANDIT
SUZUKI GSF 1200 BANDIT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2000, 28720 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2001, 39028 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.495,- p/mnd klik hier
2001, 39470 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.689,- p/mnd klik hier
2001, 56749 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.940,- p/mnd klik hier
2002, 55250 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2002, 65326 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 46018 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.400,- p/mnd klik hier
2004, 50070 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 3.190,- p/mnd klik hier
2004, 46000 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 3.590,- p/mnd klik hier
2004, 36557 Km
SUZUKI GSF 1200 BANDIT
SUZUKI GSF 1200 BANDIT
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2004, 33523 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2005, 34855 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 1200 SA BANDIT
SUZUKI GSF 1200 SA BANDIT
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2006, 40304 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2007, 47484 Km
SUZUKI GSF 1200 SA BANDIT
SUZUKI GSF 1200 SA BANDIT
€ 4.199,- p/mnd klik hier
2007, 17628 Km
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90 in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2019 Motoroccasion