Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2019, 50424 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2019, 20500 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2019, 24233 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2019, 17809 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2020, 31200 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2020, 5500 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2020, 3656 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 8400 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2021, 12050 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2021, 10400 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2021, 9366 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2021, 15600 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2021, 9250 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2022, 4550 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2022, 37209 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2023, 501 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2023, 4830 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2023, 8853 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2024, 5000 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2024, 1500 Km
Merkdealer
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion