Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE - 2022

Garantie: Ja
7100 Km
Oranje
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
ktm - 890-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De KTM 890 Duke uit 2022 is scherp, precies en klaar voor actie. Met een vermogen van 85 kW is dit een motor die serieuze prestaties levert zonder in te boeten op controle of comfort. Met slechts 7100 km op de teller is hij nog maar net warmgedraaid.

Je voelt het meteen zodra je opstapt: deze naked bike is gebouwd voor bochten. De geometrie is strak, het stuurgedrag direct. Dankzij de verschillende rijmodi pas je het karakter van de motor aan jouw rit en stemming aan – van ontspannen toeren tot sportief sturen. De Dominator uitlaat voegt daar een diep geluid aan toe die perfect bij het karakter van de motor past.

Het TFT display geeft helder overzicht over je instellingen en rijgegevens. De cruise control is een fijne toevoeging voor langere ritten, terwijl de Quadlock telefoonhouder handig is voor navigatie onderweg. Dankzij ABS en traction control heb je meer vertrouwen bij stevig remmen of wisselende grip.

Ook qua looks is deze Duke helemaal af. De bar-end spiegels, korte kentekenplaathouder en volledige LED verlichting geven hem een minimalistische en sportieve uitstraling. 

Opties en Accessoires:
Dominator uitlaat, Bar-end mirrors, Korte plaathouder, TFT display, ABS, Traction control, Rijmodi, LED verlichting, Quadlock telefoonhouder, Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion