Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2012, 54743 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2013, 41510 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.100,- p/mnd klik hier
2013, 47312 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2013, 33899 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2013, 11614 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 22210 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2013, 25623 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 5.550,- p/mnd klik hier
2014, 51446 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2014, 35971 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2014, 19128 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2015, 41909 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.199,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2015, 46000 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 17529 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.190,- p/mnd klik hier
2015, 21644 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 21203 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2016, 72959 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.190,- p/mnd klik hier
2016, 29832 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 20976 Km
Merkdealer
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2016, 20579 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2016, 15851 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion