Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 800 S
BMW F 800 S
€ 3.595,- p/mnd klik hier
2006, 48942 Km
BMW F 800 S
BMW F 800 S
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2006, 48199 Km
BMW F 800 S
BMW F 800 S
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2006, 32171 Km
BMW F 800 S
BMW F 800 S
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2006, 44000 Km
BMW F 800 S
BMW F 800 S
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2006, 28655 Km
BMW F 800 S
BMW F 800 S
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2006, 22877 Km
BMW F 800 S
BMW F 800 S
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2007, 125220 Km
BMW F 800 S
BMW F 800 S
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2007, 12809 Km
BMW F 800 S
BMW F 800 S
€ 3.745,- p/mnd klik hier
2008, 54088 Km
BMW F 800 S
BMW F 800 S
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2009, 49945 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion