Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2017, 19506 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 6393 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2018, 9209 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2018, 13347 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2018, 5195 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2018, 14700 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2019, 13604 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2020, 12071 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2020, 8500 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2020, 10660 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2021, 17997 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2021, 5492 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 4171 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2022, 6080 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2022, 4338 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2022, 3065 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2022, 4000 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2023, 13490 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2023, 4868 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2023, 4001 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion