Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
MOTORBEURS UTRECHT
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW HP 2
BMW HP 2
€ 15.900,- p/mnd klik hier
2007, 14058 Km
Merkdealer
BMW HP 2 SPORT
BMW HP 2 SPORT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2008, 25111 Km
Merkdealer
BMW HP 2 SPORT
BMW HP 2 SPORT
€ 17.945,- p/mnd klik hier
2009, 23835 Km
BMW HP 2 SPORT
BMW HP 2 SPORT
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2009, 25000 Km
BMW HP 2 SPORT
BMW HP 2 SPORT
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2009, 11954 Km
Merkdealer
BMW HP 2 SPORT
BMW HP 2 SPORT
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2009, 19890 Km
Merkdealer
BMW HP 2 SPORT
BMW HP 2 SPORT
€ 20.750,- p/mnd klik hier
2009, 4506 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2019 Motoroccasion