Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1993, 112742 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 2.190,- p/mnd klik hier
1994, 131000 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1994, 128657 Km
BMW R 1100 RS EDITION
BMW R 1100 RS EDITION
1994, 55003 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.775,- p/mnd klik hier
1995, 106950 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.990,- p/mnd klik hier
1995, 110759 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1995, 145792 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1995, 44000 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1995, 65356 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
1995, 24936 Km
BMW R 1100 RS ABS
BMW R 1100 RS ABS
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1996, 152000 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1996, 80293 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1996, 58718 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1997, 138782 Km
BMW R 1100 RS EDITION
BMW R 1100 RS EDITION
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1998, 88000 Km
BMW R 1100 RS EDITION
BMW R 1100 RS EDITION
€ 3.200,- p/mnd klik hier
1998, 93198 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2000, 66467 Km
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
© 2000 - 2019 Motoroccasion